Santuario della madonna dei Lattani - Santuario

Icona della beata Vergine. S Antonio da Padova. Il Santurio della Madonna dei Lattani si trova sul monte dei Lattani,850 metri s.l.m., uno dei tanti crateri del vasto comprensorio vulcanico del Roccamonfina, ora spento, ma attivissimo nei tempi antichi. Il Papa Pio XII, con il suo Breve Pontificio Vitae Hujus Jactati del 12 maggio 1952, Le attribuisce, invece, il più ecumenico e maestoso titolo di Regina Mundi.

OVERVIEW

This website santuariolattani.it currently has an average traffic classification of zero (the lower the more traffic). We have audited zero pages inside the site santuariolattani.it and found four websites associating themselves with santuariolattani.it.

SANTUARIOLATTANI.IT RANKINGS

This website santuariolattani.it has seen variant levels of traffic until the end of the year.
Traffic for santuariolattani.it

Traffic ranking (by month) for santuariolattani.it

Traffic ranking by day of the week for santuariolattani.it

Roccamonfina

Nel Cuore della Natura! Sito Ufficiale del Comune di Roccamonfina. Un altro anno giunge al termine e lo staff di Roccamonfina. Vi augura un buon 2015. Un gruppo di fratelli e sorelle francescani di cui fa parte anche il caro Padre Francesco Mauro Del Grosso.

Momenti di riflessione dalla Diocesi di Teano-Calvi

In punta di piedi in Episcopio. Molfetta, 6 agosto 2015. Sul tetto della nostra Diocesi. Croce, 8 agosto 2015. Una sorsata di aria che al mattino ci investe come una carezza. Teano, 1 agosto 2015.

WHAT DOES SANTUARIOLATTANI.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of santuariolattani.it Mobile Screenshot of santuariolattani.it Tablet Screenshot of santuariolattani.it

SANTUARIOLATTANI.IT HOST

I detected that a lone root page on santuariolattani.it took one thousand seven hundred and fifty milliseconds to load. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so our crawlers consider this site not secure.
62.149.142.136

I diagnosed that this website is employing the Apache operating system.

Santuario della madonna dei Lattani - Santuario

DESCRIPTION

CONTENT

This website santuariolattani.it has the following in the web site, "Il Santurio della Madonna dei Lattani si trova sul monte dei Lattani,850 metri s." Our analyzers viewed that the website also stated ", uno dei tanti crateri del vasto comprensorio vulcanico del Roccamonfina, ora spento, ma attivissimo nei tempi antichi." The Website also said " Il Papa Pio XII, con il suo Breve Pontificio Vitae Hujus Jactati del 12 maggio 1952, Le attribuisce, invece, il più ecumenico e maestoso titolo di Regina Mundi."

VIEW SUBSEQUENT WEBSITES

504440.tifmember.com

This domain is not currently set up.

Common Purpose International Navigator London

Tuesday, 8 March 2011. Dreams, the future and new beginnings. Friday, 30 July 2010.

DANIEL FACE

Friday, 25 March 2011. Friday, 11 March 2011. Thursday, 10 March 2011. Wednesday, 9 March 2011. Friday, 4 March 2011. Friday, 25 February 2011. Hounds of Hate - Trident. Sunday, 20 February 2011. Wednesday, 16 February 2011. Jamie Woon - Night Air. John Roberts - Glass Eights. GARETH PUGH PITTI 2011 - FILM BY RUTH HOGBEN. Thursday, 16 September 2010. Monday, 15 June 2009.

Daruma42 David - DeviantArt

Forgot Password or Username? Deviant for 8 Years. This is the place where you can personalize your profile! By moving, adding and personalizing widgets.